Barta Zsolt Péter

BARTA ZSOLT PÉTER: CSENDÉLETEK

„Az 'üzenet'. Tudatos művész nem választja meg esetlegesen ábrázolása tárgyait. Barta Zsolt Péter képei pedig maximális tudatosságról és szándékosságról árulkodnak. A csendélet valóban az a műfaj, amely a legalkalmasabb a szerves természet rekvizitumainak felmutatására: erre szolgál per definitionem, és érthető, hogy az ideológiailag terhelt európai művészetben csak viszonylag későn jelent meg. A csendélet alapvető üzenete: a szerves élet csak múló pillanat a szervetlen természet ember- és életfölötti, nagy körforgásában. A csendélet melankóliáját ez a fájdalmas tudat adja: ünnepélyessé pedig a múlandó élet, a szerves természet szépségének megörökítése teszi - és itt teljesen lényegtelen, hogy kinek mi a szép."

Adamik Lajos: Paleofotográfia. Barta Zsolt Péter csendéleteihez
Fotóművészet, 1993.

 

Az alkotó elérhetősége / Artist's contact information:
http://fotografus.hu/hu/fotografusok/barta-zsolt-peter
bartazsp@gmail.com

Barta Zsolt Péter: A.I., Budapest, 1990.Barta Zsolt Péter: Szem, Róma, 1993.Barta Zsolt Péter: Törött üveg, Róma,  1993.Barta Zsolt Péter: Arc, Róma, 1993.Barta Zsolt Péter: Fej, Róma, 1993.Barta Zsolt Péter: Két kéz, Róma, 1993.Barta Zsolt Péter: Üveg box, Budapest, 1992.Barta Zsolt Péter: Ikrek, Budapest, 1992.Barta Zsolt Péter: Cápafog, Nápoly, 1993.Barta Zsolt Péter: Kaktusz I., Budapest, 1992.Barta Zsolt Péter: Kaktusz II., Budapest, 1992.Barta Zsolt Péter: Kaktusz III., Budapest, 1992.Barta Zsolt Péter: Szarvas, Budapest, 1991.Barta Zsolt Péter: Embrió, Budapest, 1991.Barta Zsolt Péter: Fűrészfog, Róma, 1993.Barta Zsolt Péter: Hal, Budapest, 1990.Barta Zsolt Péter: Korall, Budapest, 1991.Barta Zsolt Péter: Legsegment, Budapest, 1992.Barta Zsolt Péter: Cápa, Budapest, 1991.Barta Zsolt Péter: Rák, Budapest, 1990.Barta Zsolt Péter: Szárny, Róma, 1993.Barta Zsolt Péter: Tengeri sün, Nápoly, 1993.