HAID ATTILA: NAGYHARSÁNY, KŐBÁNYA (1. 2. 3. kép) és BAKONY (4. 5. 6. kép)

Attila fotóin a természeti jelenségek különböző sorozatokban alkotnak képet. Az ember által előállított geometrikus elemeket szubjektív képkivágással hozza közelebb a természetben fellelhetővel. A letisztult, egyszerűen fogalmazott; mégis sokat sejtető képein erősen érezhető a hagyományos fotótechnika tisztelete.

Kutasi Tünde, 1999.

A téma mind a három év alatt a táj, illetve az organikus környezet és az ember viszonya.
A tájkép klasszikus műfaján belül klasszikus (talán már archaikus) eszközökkel próbáltam az emberi beavatkozás, illetve az ember által létrehozott dolgok, általa elindított folyamatok következtében létrejövő változásokat, kölcsönhatásokat megfigyelni, az átalakulásokat elemezve rögzíteni.

Haid Attila, 2016.

Haid Attila: Nagyharsány, Kőbánya I., 1998.Haid Attila: Nagyharsány, Kőbánya II., 1998.Haid Attila: Nagyharsány, Kőbánya III., 1998.Haid Attila: Bakony I., 1998.Haid Attila: Bakony II., 1998.Haid Attila: Bakony III., 1998.